Tuesday, August 05, 2008

A spring morning...yet to be finished.

1 comment:

Sacha said...

Bonjour !
Je découvre votre blog qui est magnifique ! vos travaux d'aiguilles sont de petites oeuvres d'art !
Merci pour ce beau et délicieux voyage
Hello!
I discovered your blog is wonderful! your needles are small works of art!
Thank you for this beautiful and delicious Travel
A++SACHA
http://unesourisvertedansmestissus.blogspot.com/